dilluns, 5 de juny del 2006

Dia terç

Segons acreditades tradicions, la mitjana adequada per a una resurecció solvent són tres dies. Fer-ho abans és poc prudent, no fos cas que et trobessis a faltar una cama o un braç encara a mig recompondre. Allargar-ho més és excedir-se, caure en la desmesura, deixar-se arrossegar per la comoditat de la penombra i del silenci.

Vet ací, doncs, que em dono de nou benvinguda al món dels ectoplasmes benintencionats.

Procuraré que no se'm notin ni els pedaços ni els sargits, que no fóra de bon to, i saludaré educadament els meus deixebles -cas que en tingui- i els anunciaré la bona nova -cas que ho sigui.

Per la resta, res no m'inquieta. Un cop feta la bugada he comptat els meus llençols i, com era de rigor i de preveure, el meu aixovar és més minço però fa olor d'espígol i lavanda.