dijous, 26 d’abril del 2007

A requesta

Si vós me la demaneu, amiga, jo no sabria decebre-us. I per a l'ocasió ens hem empolainat amb el vestit d'anar a menjar arròs amb lloro. Breu: aquí la teniu.

Cristall de quars, amb un poliment incongru amb les tècniques dels maies. Sí, un misteri. O una fabulació. La qual cosa, fet i fet, no li lleva cap engruna de simpatia a aquesta digníssima representació de tots aquells que han tingut l'amable discreció de precedir-nos i de fer-se fonedissos en benefici que puguem ocupar un bocí de terreny en aquest bonic planeta que perseverem a voler destruir amb un dedicació digna de millor causa.

I que consti que no tinc cap intenció ni sospita de pensament de voler seguir el camí llur. Mai dels mais.

Jo, aquí, estic molt i molt bé. I més en la vostra companyia.

1 comentari:

arsvirtualis ha dit...

Buscada, trobada i...a bodes que em convides. Sou molt "productiu" benvolgut amic.