dilluns, 6 de novembre del 2006

Tripartitum habemus

Si mai en tinc ocasió demanaré que em facin una tomografia axial computeritzada de la meva taperola de moi, és a dir de la meva pròpia, a veure si l'aplicació de les tecnologies ad hoc m'il·lumina sobre les estranyes associacions d'idees que sense com ni perquè em vénen al cap.

I és que des que aquest matí he sabut que el tàlam de Palau ja tenia orgia per partida triple, que no em trec de dins la urgent necessitat de rellegir Poe. Com una sonsònia tenaç em ressona dins del crani: "Fortunato, Fortunato..." Pot ser que sigui una premonició?

No ho sé. Em deien els papers aquests dies que el senyor Rovira és llegit, que li dóna a la lletra impresa. I estic segur que és veritat, jo mai no dubto de les informacions que m'arriben em període electoral. Per això em tenalla el dubte de si aquest homenet que va sempre darrere d'un raspall fa temps que no ha repassat les narracions de l'il·lustre dipsòman i ha oblidat aquella deliciosa història intitulada: "El barril d'amontillat".

Molt em temo que el temps confirmarà les meves sospites.

Que els bons déus ens agafin confessats i combregats.

1 comentari:

arsvirtualis ha dit...

Té una certa retirada a Peter Sellers quan feia la Pantera Rosa... bé, sols era per a seguir el macabrisme.