dimecres, 23 d’agost del 2006

Declaració de principis

Com que corren males veus (que jo mateix m'encarrego de divulgar) que la meva taxa de nicotina en sang està arribant a nivells obscenament baixos, vull que consti en acta i si cal que arribi a orelles de les meves doctores i infermeres que:
a) estic disposat a fer bondat i restringir la ingesta de verins diversos
b) que ho faig en benefici de la meva durabilitat en aquest món que s'honora a comptar-me entre els seus estadants
c) que aquesta voluntat de permanença és un acte d'egoisme molt meditat perquè, aneu a veure quines coses, jo aquí m'hi trobo la mar de bé
Però que:
a) mal que pesi a tots els militants de l'abstinència i
b) a desgrat de totes aquelles veus enraonades que em fan veure la pertinença de separar-me radicalment de la penya dels fumats
Jo, en ús dels meus senys complits i perfectament instal·lat en la contumàcia dels meus errors, proclamo la meva ferma voluntat de seguir emprenyant tots aquells -i jo el primer- que comprenen que això no està bé, però que... què hi hem de fer si és el que hi ha.

1 comentari:

arsvirtualis ha dit...

Tota una declaració de principis; sí senyor!

Per cert, encara tens punys?