diumenge, 10 de desembre del 2006

Acato

Don Illán dijo que bastaba con esta prueba, le negó su parte de las perdices y lo acompañó hasta la calle, donde le deseó feliz viaje y lo despidió con gran cortesía.

Nota: De fet no el tenia al costat. Però he aixecat la vista i és el primer que m'ha cridat des del prestatge que tinc davant per davant. Vistos els resultats, potser li hauria valgut més restar mut. Però sóc de mena obedient i si em manen obrir un llibre per la pàgina 123 i copiar la cinquena frase jo vaig i ho faig. I amb molt de gust.

I ara, la meva proposta: aneu al prestatge més alt que tingueu a casa, agafeu el volum que ocupi la tretzena posició començant a comptar per l'esquerra. Entre la pàgina 29 i 30 i trobareu totes les respostes als vostres interrogants. Paraula de geperut.

2 comentaris:

arsvirtualis ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
arsvirtualis ha dit...

Ernst Nolte
Die faschistischen Bewegungen
Weltgeschichte des "0. Jahrhunderts
Band 4

Alguna cosa més????
I perquè ets tu.