No és ben bé aquest, tot i que des que va virar al blau
li tinc una devoció especial.
El més feliç dels animals ets tu, i també tu,
i cada un de vosaltres.
Jo en quedo al marge. No sé si perquè no em reconec animal
o perquè m'horroritza la possibilitat
de ser feliç.
En tot cas. amanim-ho amb una bonica
cançó:
De res.

2 comentaris:
De vegades ho he pensat; són feliços els animals no humans?
Alguns semblen tenir la capacitat de viure en el present, un present intens, i això ja és tenir molt de guanyat.
Només la consciència de finitud et pot fer el regal de fingir-te feliç. Potser algun gat, però no ho crec massa. Afortunadament es fan passar per indiferents.
Publica un comentari a l'entrada