dijous, 4 de juny del 2026

El més feliç dels animals


 No és ben bé aquest, tot i que des que va virar al blau
li tinc una devoció especial.

El més feliç dels animals ets tu, i també tu, 
i cada un de vosaltres.

Jo en quedo al marge. No sé si perquè no em reconec animal
o perquè m'horroritza la possibilitat
de ser feliç.

En tot cas. amanim-ho amb una bonica
cançó:


De res.


2 comentaris:

Nuesa Literària ha dit...

De vegades ho he pensat; són feliços els animals no humans?
Alguns semblen tenir la capacitat de viure en el present, un present intens, i això ja és tenir molt de guanyat.

Eumolp ha dit...

Només la consciència de finitud et pot fer el regal de fingir-te feliç. Potser algun gat, però no ho crec massa. Afortunadament es fan passar per indiferents.