dilluns, 9 de juny del 2008

Reencarnacions a la carta


L'altre dia van i em pregunten en quin animal m'agradaria reencarnar-me. La pregunta, com totes les que em fan amb pretensions que em defineixi, estava destinada al fracàs més absolut. Si ja tinc natura d'anguila, memòria de peix, paciència d'elefant i lentitud de caragol, ho tenim magre: o sacrifico algun component o la meva reencarnació a pedaços pot fer feredat. Que tampoc no és el cas, oi que m'enteneu?
Però fet i fet he anat donant voltes a la idea i he arribat a la conclusió que si el director de reencarnacions és de la màniga ampla i admet incursions en el regne vegetal, el cactus em semblaria un bona opció.
Però heu ací que ja em neix un dubte nou: desert o jardí?
Aquesta pregunta, però, penso que ja me la respondré un altre dia.